˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
به امید روزی که برترین مطلب همه وبلاگ ها،خبر آمدن یوسف زهرا(عج) باشد...
تاريخ : جمعه 23 آبان 1393برچسب:, | 15:12 | نويسنده : ܜܔʍԹɧܔܢ

゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字دعآ میکنم(جاده یک طرفه)زندگیشون همیشه همراه با شادی لبخند باشه و غم،ورود ممنونع باشه゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字
゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字ان شاءالله (نبض احساس) همشون همیشه با عــــــــشــق بزنه..゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字
゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字دوست دارم(عصر پاییزیشون)بی شوریه اشک و لب های سرد بگذره..゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字
゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字خدا کنه همیشه نفسون گـــــرم باشه...゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字

゜*りぼん/カラフル*゜ のデコメ絵文字و دستشون تا(دقیقه آخر) تو دست خدا باشه..و (عشــق یعنی این) و بگن غم،:(برو که خسته ام) و به روزای خوب با لبخند بگن:(بیا برگرد)چون(به خدا زوده واسه وردن این دل دیونه)(باید کاری کنی)تا(دلمون تنگ نشه مثل ابرای تیره)゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

 

 

モノクロ。可愛い。 のデコメ絵文字به گزارش مشرق، این خواننده‌ی پاپ صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.モノクロ。可愛い。 のデコメ絵文字
モノクロ のデコメ絵文字مرتضی پاشایی در هنگام مرگ 30 سال سن داشت. وی دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشت و این هنر را از 14 سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.モノクロ のデコメ絵文字

モノクロ のデコメ絵文字پاشایی که پیشتر چند بار دربیمارستان بستری شده بود ، در ۱۳ آبان امسال به علت شرایط وخیم بیماری راهی بیمارستان شد.モノクロ のデコメ絵文字

 

モノクロ のデコメ絵文字مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.モノクロ のデコメ絵文字

 

 

 

モノクロ。可愛い。 のデコメ絵文字آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.モノクロ。可愛い。 のデコメ絵文字

 

モノクロ のデコメ絵文字برای شادی روحش فاتحه و صلوات بفرستین...ぃろぃろ♪ヽ(´▽`)/ のデコメ絵文字

 



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت14:47---6 آذر 1393
مرابه تختم ببندید و تنهایم بگذارید.هرچه قدرهم نالیدم وفریاد زدم
به سراغم نیایید.......من دارم او راترک میکنم.
پاسخ: ✓ممنونم بابت کامنت قشنگت✓


سینا
ساعت8:42---30 آبان 1393
از "مانـدن" کـه چیـزی نمیـدانـی لااقـل درسـت "رفتـن" را یاد بگـیر...
انقـضای خاص بـودنـت بـه پـایان رسـید...


هستی
ساعت21:01---29 آبان 1393
اسمش شد مـــــــــــد!!!
شلوار لــــــی را برایمان فرستادند،اول زیاد هم بــــد نبود،
بعد شد آفـــــــــت غیرت و حیا
پسرانه اش از بالا کوتاه شـــد و دخترانه اش از پایین
چادر شــد مانتو های بلند،مانتو ها ذره ذره آب رفت،
حالا دیگر باید آن را بلــــــــــوز
نامید،چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــــل شده،
یا آنقــــــدر نازک که
بودنش طعنه ایست به نبودنش
حالا که دیگر شلـــــوار جایش را به ساپـــورت داده،
روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفته!
مانده ام فردا فرزندان این نســــــل هنوز هم
مـــــــــــــــــادر
را اسوه پاکی و
پــــــــــــــــــــدر
را مظهر مردانگی میدانند؟!!!
پاسخ: ||||| ♥like♥|||||


سینا
ساعت16:57---29 آبان 1393
شب از نگاه پنجره زل زده
به من که روی تخت افتاده ام
همین منی که بعد از افسردگی
به زندگی دوباره دل داده ام
نسیم پرده را تکان میدهد
و پلک پنجره به هم میخورد
دوباره چشم آسمان گریه کرد
به شیشه اشک های نم میخورد
مدام با خودم جدل داشتم
چرا خدا مرا خراب ِ تو خواست؟!!!؟
بیا درون سینه ام را ببین
چه آتشی ز تو میانم به پاست
چرا تو روی تخت من نیستی؟
که مثل این پتو بگیرم بغل
دلم گرفته پس کجایی گلم؟
شبی به خواب من بیا لا اقل
پاسخ: ♥*.لایک*.♥


کتایون
ساعت7:17---29 آبان 1393
میدونید کی دلم لرزید و هنوز شک داشتم که دارم چی میگم؟!!
همون وقتی که واسه "مـــــــرتـــــــضـــــــی پــــــــــاشـــــــایــــــــ ی"
نماز شب اول قبر خوندم و گفتم:"وابعث ثوابها الی قبر <<مـــــــرتـــــــضـــــــی پــــــــــاشـــــــایــــــــ ی>>...
اون موقع باورم شد که " مرتضی " رفـــــــــــت
پاسخ: روحش شــــــــــاد...


ali
ساعت2:16---29 آبان 1393
برو ای خوب من هم بغض دریا شو خداحافظ



برو با بی کسی هایت هم آوا شو خداحافظ



تو را با من نمی خواهم که ما معنا کنم دیگر



برو با یک من دیگر بمان ما شو خداحافظ
پاسخ: لـ♥ــایکـ


morteza
ساعت14:27---28 آبان 1393
اگر بهشت زیر پای مادران است٫ از صبح تا حالا دو بار گوشیم رفته بهشت
پاسخ: خخخخخخ


morteza
ساعت14:04---28 آبان 1393
ســـــــلام ممنون که لینکم کردی شما لینکی
پاسخ: سلام،خواهش میکنم،ممنون.


هستی
ساعت13:03---28 آبان 1393
انسانها آفريده شده اند که به آنها عشق ورزیده شود
و
اشیاء ساخته شده اند که مورد استفاده قرار بگیرند...
دلیل آشفتگی های دنیا این است که:
به اشياء عشق ورزیده می شود و انسانها مورد استفاده قرار می گيرند!
پاسخ: ♥liKe♥


کتایون
ساعت12:21---28 آبان 1393
هر دو چشمان تو دنیای من است
گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است . . .
.
پاسخ: ♥liKe♥


سینا
ساعت6:36---28 آبان 1393
مرسی که از وبم دیدن کردی وبت عالیه موفق باشی
پاسخ: خواهش میکنم.ممنونم


Áäžáм
ساعت20:26---27 آبان 1393
تا میخواهم از تو دل بکنم صبر می آید,چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را
پاسخ: لایکـــ♥ـــ


ム尺ムㄎん
ساعت13:42---27 آبان 1393
غمگینم.....


مثل عکسی در اعلامیه


تــــــــــــــــرحیم...!!


که


لبخندش دیگران را میگریاند...


من با آهنگای مرتضی زندگی کردم... باورم نمیشه که واسه همیشه صدای قشنگش خاموش شد... واقعن غم گینم...
پاسخ: me too


مائده
ساعت22:28---26 آبان 1393
روحش شاد ویادش گرامی
پاسخ: روحش شاد...


DUYĞU
ساعت16:44---26 آبان 1393
بر رهگذرم هزارجا دام نهی
گویی که بگیرمت اگر کام نهی
یک ذره زحکم تو جهان خالی نیست
حکم تو کنی وعاصیم نام نهی
پاسخ: لــ♥ــایکــ


DUYĞU
ساعت16:43---26 آبان 1393
ازانسانها غمی به دل نگیر!
زیراخودغمگینندباآنکه تنهایندازخودمی گریزند..
زیرا...
به خود ..به عشق خودوبه حقیقت خود شک دارند!
پس دوستشان بداراگرچه دوستت نداشته باشند!
پاسخ: لــ♥ــایکــ


DUYĞU
ساعت16:42---26 آبان 1393
میخواهم مدتی نباشم...

میخواهم مدتی ساکت باشم،

حرف نزنم

بروم یک گوشه دراز بکشم،

چشمانم را ببندم به روی این دنیا

و از زمین و آدم هایش دور شوم،

میخواهم سفری به رویاهایم داشته باشم،

مدتی آنجا بمانم تا دوباره به آرامش خیالی ام برسم،

از دورویی مردم خسته ام،

روحم یخ بسته است،

دیگر بوی مرگ را احساس میکنم.....
پاسخ: لــ♥ــایکــ


DUYĞU
ساعت16:41---26 آبان 1393
"بود" تلخ ترین کلمه ای که میشناسم

کلمه ای برای ترجمه ی تمام حسرت دنیا...

"بود" یعنی دیگر نیست...

یعنی تو ماندی و حجم سنگین تنهایی...

یعنی صدایی که دیگر نخواهی شنید...

"بود" یعنی تمام هست هایی که نیست شد...

یعنی یک جای خالی...

"بود" یعنی دیگر نیست...!!!
پاسخ: لــ♥ــایکــ


DUYĞU
ساعت16:34---26 آبان 1393
"بود" تلخ ترین کلمه ای که میشناسم

کلمه ای برای ترجمه ی تمام حسرت دنیا...

"بود" یعنی دیگر نیست...

یعنی تو ماندی و حجم سنگین تنهایی...

یعنی صدایی که دیگر نخواهی شنید...

"بود" یعنی تمام هست هایی که نیست شد...

یعنی یک جای خالی...

"بود" یعنی دیگر نیست...!!!
پاسخ: لــ♥ــایکــ


عاشق والیبال
ساعت15:01---26 آبان 1393
روحش شاد
و یادش گرامی
ممنون که بهم سر زدی
پاسخ: روحش شاد... خواهش میکنم


ali
ساعت2:00---25 آبان 1393

بالاخره رفت !!


همونی که گریه میکردیم با صداش ...


همونیکه کلی خاطره داریم با آهنگ هاش


پر کشید و رفت !


همونیکه یادمون آورد یکی هسسسسست !!


همونی که یادمون داد عاشقی جاده یک طرفست !!


مرتضی ؟؟؟ چرا نیستی ببینی


مثل عصر پاییزی شده رنگ و رومون !!!


متنفریم از این جمعه نحس که تو رو از ما گرفت


خوبه که بهمون حق میدی که داریم دل میزنیم ، دق میکنیم کم کم !!


تو همونی بودی که نبض احساسمون تو دستاش بود ...!


چرا ؟؟؟ چرا حالا نیستی که بازم با شعرات گریه کنیم و خاطره بسازیم


چجوری باید یکشنبه تو رو به خاکی بسپریم که سرردهه ؟؟؟


به قول خودت ... داریم میبازیمت ...رفتی ولی .. بد رفتی !


روحت شاد مرتضی عزیز
پاسخ: روحش شاد...


ali
ساعت1:47---25 آبان 1393
تکیه گاه کلمه بزرگیست :

پر از عشق ،
پر ار آرامش ،
پر از گرمای نفسهایت ،
پر از دلتنگی های من ،
پر از بی تابی های تو ،
پر از من ،
پر از تو
اما در دو کلمه خلاصه می شود :

" شانه های تو "

پاسخ: لایـــ♥ـکــ


atefeh
ساعت20:27---24 آبان 1393
باورم نمیشه که مرتضی دیگه بین ما نیست
تازه داشتیم امیدوار میشدیم
بغضم گرفته وقتشه ببارم
چه بی هوا هوای گریه دارم
روحت شاد
پاسخ: لایـــ♥ـکــ


کتایون
ساعت17:13---24 آبان 1393

به بعضیام باس گف :

عـزیزم ! برפֿـورב مـטּ بآ تو בر حـב شعورتـہ

سڪوتم بـہ פֿـاطر شـפֿـصیت פֿـوבمـہ

وگرنـہ تو פֿـیلے زیر ســوآلـے
پاسخ: لایـــ♥ـکــ


کتایون
ساعت17:12---24 آبان 1393

پاسخ: روحش شاد...


کتایون
ساعت17:11---24 آبان 1393

×لاشی×

من لاشی...ولی هنوزم آرزوته با من باشی...!!!!

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | طراح قالب
پست ثابت
سلام!!!

وب قبلیم فیلتر شد...

قانون این وبلاگ:

نظر خصوصی ممنوع

توهین ممنوع

شماره دادن اکیدا ممنوع

ادب واجب

از وبم خوشت نمیاد؟هررررررری

اگه خوشت اومد هم با نظرت شادم کن...ادرستو هم بنویس تا بهت سربزنم

من در رابطه های عاشقانه و... هرجور از این نمونه تجربه زیاد دارم.کسی راهنمایی ازم خواست کامنت بزاره جواب میدم.متاسفانه من هرجور رابطه ای رو تجربه کردم و این خیلی بده...نمیخوام دوستام و دخترای دیگه این اتفاق براشون بیوفته.
[ شنبه بیستم مهر 1392 ] [ 16:23 ] [ sara ] [ آرشیو نظرات ]
آرهههههههههه

ghalb.بــاهات ســـرد شد؟؟؟

تـــ ـــرکـت کـــ ـرد ؟؟؟ghalb.

ghalb.شــب هــ ـا به یـــ ـادش گـــــ ریه میـ ـکنــــی؟!

نـــ اراحــــت نبــ ــاش ….ghalb.
ghalb.یـــ ـه روز تـــ ـو تنهــــ ـا آرزوی زنــــ دگیـــ ـش میشی!!


alone-and-sad%20%287%29.jpg

[ پنجشنبه یازدهم اردیبهشت 1393 ] [ 19:26 ] [ sara ] [ ]
شاهرگ

6gsgbw024lrqswh51f3.jpg


شاهرگِ من ... قید توست ...

بزنم ...
می میرم

[ پنجشنبه یازدهم اردیبهشت 1393 ] [ 19:21 ] [ sara ] [ ]
یه قرونه

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ: ﺁﺭﻩ ﻣﻦ ﺳﺮ ﺗﺎ ﭘﺎﻡ ﯾﻪ ﻗﺮﻭﻧﻪ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻮ ﮔﺮﻭﻧﻪ …
[ چهارشنبه بیست و سوم بهمن 1392 ] [ 21:7 ] [ sara ] [ ]
کارگردان

به بعضیا باید گفت :

عزیزم ، من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی … !!




[ چهارشنبه شانزدهم بهمن 1392 ] [ 21:25 ] [ sara ] [ ]
تنهااااییی

چقــــבر بـבه ازشـــــ خبـــر نداشتهــــ باشیـــــ

sMs بـבیــــ جوابتـــو نـــבه

ســآعتهـــا نگرانشـــــ باشیــــ

بعد بآ یه خطــ בیگهـــ بهشــــ زنگـــــ بزنیــــــ با בومینــــــ بوق گوشیـــــ رو برבآرهـــــ
...

اونــــ وقتـــهـ کهـــ میفهمـیــــ تنهاییـــــــ

اونــــ وقتـــهـ کهـــ میفهمـیــــ בیگهـــ בوستتـــــ نـבآرهـــ

آבمــآ از همینـــ جـآ تنــهاییــــ رو وآســهـ خودشونــــ انتخابـــ میکننـــــ
[ دوشنبه نهم دی 1392 ] [ 18:21 ] [ sara ] [ ]
آدم
مُهِمْ نيست چَنْد سآلِتهِْ ...


وَقْتي يآد گِرِفْتي...


جَوابِ دوستْ دآشْتَنْ رو...


با جُفْتَكْ اَنْدآخْتَنْ نَدي...


بِهِتْ ميگَنْ آدَمْ...


کتایون
ساعت17:10---24 آبان 1393
رووووووووووووحشـــــــــــــــ ــــ شاد واقعااا حیفش
پاسخ: واقعا....


کتایون
ساعت17:10---24 آبان 1393


چقــــבر بـבه ازشـــــ خبـــر نداشتهــــ باشیـــــ

sMs بـבیــــ جوابتـــو نـــבه

ســآعتهـــا نگرانشـــــ باشیــــ

بعد بآ یه خطــ בیگهـــ بهشــــ زنگـــــ بزنیــــــ با בومینــــــ بوق گوشیـــــ رو برבآرهـــــ
...

اونــــ وقتـــهـ کهـــ میفهمـیــــ تنهاییـــــــ

اونــــ وقتـــهـ کهـــ میفهمـیــــ בیگهـــ בوستتـــــ نـבآرهـــ

آבمــآ از همینـــ جـآ تنــهاییــــ رو وآســهـ خودشونــــ انتخابـــ میکننـــــ
پاسخ: لایـــ♥ـکــ


تانیا
ساعت13:47---24 آبان 1393
شدیم مثل الکل

هر کیو تحویل میگیریم

سرش گیج میره
پاسخ: لایــــکــ♥


ali
ساعت10:20---24 آبان 1393
زیباترین وپر احساس ترین صدا پاشای عزیز کسی که با اینکه مریض بود درد داشت اما از خوندن واسه طرفداراش دست نمیکشید امپراطور پاپ ایرا رفتی خدا نگهدارت رفتی تا به ارامش برسی با ارامش بخواب خدا هست باارامش یادت همیشه در قلب طرفدارت میماند روحت شاد
پاسخ: روحش شاد...
پاسخ: روحش شاد....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
ܓ✿ • بِسْــمِ الله الْرحمنِ الْرَحیم ܓ✿ به وب خودتون خوش اومدین. امیدوارم از مطالبش خوشتون بیاد❀‿❀ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ راستی نظر هم یادتون نره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥ ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥♥ ♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥ ♥♥جهت تعجیل در امر ظهور حضرت امام زمان(عج) و شادی روح حضرت امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت امام خامنه ای(دام ظله) صــــلـوات♥♥♥♥

Links


Other



DROPS

.zirebaran.org----->

همیشه سرم بالاست.ღ..ღ.چون بالا سرم خداست

舞い降りる⚚Crystal Night⚚の贈り物(mese)

キラキラ

کد کج شدن گوشه تصویر

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚